tirsdag den 31. juli 2012

Nedtrapning sat i gang...

CC nærmer sig med hastige skridt og det frembringer mange blandede følelser. Spørgsmålet: 'Er du klar?' høres igen i år hyppigt omkring både mig og andre triatleter og jeg skal heller ikke sige mig fri for selv at have stillet det spørgsmål. Svaret er igen i år ikke så lige til, for når jeg ser tilbage på de seneste måneder, så er der da stadig ting jeg kunne have gjort bedre, men motivationen har ikke været der den sidste tid og set fra det udgangspunkt, så har jeg gjort alt jeg kunne.. I modsætning til sidste år, så ved jeg også hvad jeg går ind til og minderne om d.14.august 2011 bringer smil på læben og tårer i øjnene(den gode slags).

Dagene i øjeblikket går med OL på skærmen og en smule træning og masser af søvn.. Og så er den dårlige samvittighed nok ikke til at komme udenom, da jeg ikke føler jeg laver nok, hvilket jo er helt korrekt, men skal jo også bare holde mig i gang :)

Vigtigst af alt så glæder jeg mig nu helt vildt til d. 12.august.. Glæder mig til at få lov at svømme blandt andre passionerede triatleter, cykle på vejen (som alle der har prøvet det ved er bedre end cykelstien) og til at mærke opbakningen fra publikum på løbet. Publikum er en så umådelig stor del af oplevelsen på dagen og de er virkelig med til at få udøverne til at presse sig selv lige lidt mere. Så kan kun opfordre alle jeg kender til at komme og klappe og råbe! Også selvom man er presset på tiden og kun kan kigge forbi et kvarter, så kom i det kvarter. Det kan være at lige præcis dit klap er med til at gøre dagen bedre for en triatlet og lige give ham/hende et ekstra kick på en stor dag!

Så kom nu ud og klap!! :) - og klap af alle der kommer forbi, for de er ALLESAMMEN nogle virkelig seje mennesker og de udlever alle en drøm, så hjælp dem lidt på vej! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar