onsdag den 8. august 2012

Nerverne er kommet på besøg...

Nu er der efterhånden ikke længe til på søndag og nerverne sidder nu uden på tøjet. Jeg er spændt og jeg glæder mig, men de indre dæmoner prøver at så tvivl på egne evner, så rent psykisk kæmper jeg med at få dem til at holde kæft. Spørgsmål som 'Hvad nu hvis...det ene eller det andet' bliver ved med at dukke op og fokus forsvinder hermed fra hvad jeg ved jeg kan.

Det sidste træningstøj der skal bruges på søndag er nu rent, de sidste indkøb er planlagt (mangler energi til søndag) og cyklen skal bare klargøres en sidste gang og så er jeg klar. Så nu må det faktisk godt blive søndag.

Jeg har taget en beslutning om at denne ironman bliver den sidste i denne omgang, da der er mange andre ting jeg også gerne vil. Men det betyder også at jeg på søndag skal huske at nyde dagen endnu mere. Nyde svømningen, cyklingen, løbet og alle de smerter, følelser og tårer, som uden tvivl vil kigge forbi på dagen. Jeg glæder mig meget til alle tre discipliner, men glæder mig allermest til at løbe på opløbsstrækningen for dernæst at krydse målstregen :)

Og så vil jeg endnu en gang opfordre folk til at komme ud og heppe! Alle der hepper er bare med til at gøre denne dag endnu bedre :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar