mandag den 9. juli 2012

33 dage til challenge...

Så er der snart kun en måned til Challenge og det føles som meget kort tid ift hvad jeg gerne vil nå med min træning inden og meget lang tid ift at jeg er ret træt af triatlon og egentlig helst bare vil løbe og gå til crossfit...

Men når det så er sagt, så har jeg i dag taget en beslutning om at jeg ikke afmelder det startnummer jeg har til challenge! For jeg har overvejet mere end en gang at droppe CC til august og det blev ikke bedre efter et Øresund-stævne som absolut ikke levede op til forventningerne og i den grad har sat sig som en tvivl på egne evner. Det er fjollet, da det var andre omstændigheder der gjorde at Øresund ikke gik godt og det ved jeg godt. Men frygten for at CC heller ikke kommer til at gå godt, af den ene eller anden grund, er til stede og det er ikke nemt at slippe af med den stemme inde i mit hoved som sidder og siger disse ting. Derudover så synes jeg ikke lysten til triathlon er der for tiden. Er blevet magelig og gider ikke cykle i regnvejr og havet skal helst heller ikke være for koldt hvis jeg skal svømme ;) Derimod så gider jeg godt løbe (for det kan jeg godt igen!!!) og dyrke crossfit...

Men hvorfor så køre CC?

Ja det er et godt spørgsmål og er ikke sikker på at jeg endnu kender det rigtige svar. Men tanken om ikke at skulle køre gør mere ondt end at skulle hanke op i mig selv i 33 dage og få styr på det sidste og så gennemføre endnu en ironman! Formen er god og denne uge står på træningslejr med fitnessdk og jeg kan løbe igen og får nu kun lidt ondt i storetåen, så tror på jeg nok skal ramme formen og få en god dag i København og nordsjælland d.12.august.

Jeg når nok at brokke mig mere end én gang over tri-træningen inden august, men ser frem til masser af hygge under træningen med de skønne mennesker jeg plejer at træne med :) Og en lille smule crossfit må jeg jo godt ved siden af al den anden træning ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar